Udane wystąpienie na Cosmoprof 2017 w Bolonii

22/03/2017

 

Jubileuszowa, 50. edycja targów Cosmoprof/Cosmopack odbyła się w dniach 16-20 marca 2017 roku. To, z pewnością największe i najważniejsze  wydarzenie targowe  branży kosmetycznej,  przyciągnęło uwagę rekordowej liczby ponad 250 000 gości  ze 150 krajów. Swoje produkty i usługi zaprezentowało 2 677 wystawców z 69 krajów. W tym roku utworzono 29 pawilonów narodowych, w których swoją najnowszą ofertę produktową zaprezentowały firmy  z Argentyny, Australii, Belgii, Brazylii, Bułgarii, Chile, Chin, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Indonezji, Izraela, Kalifornii, Korei Południowej, Łotwy, Maroka, Niemiec, Pakistanu, Peru, Polski, Tajwanu, Turcji, USA, Węgier Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Sekcję polską, organizowaną na targach w Bolonii już po raz 11. przez Polcharm stworzyła w tym roku (na powierzchni 1900 m2) rekordowa liczba 88 wystawców, wśród których byli między innymi: ados, Aero-Bw, Affect, Allverne, Arkana Cosmetics, Bell PPH, Belle Jardin, Bell Private Label, Bielenda, BluxCosmetics, Body Boom, Brodr Jorgensen/ Jelp, Carlo Bossi, Chantal, Clochee, Coloris, Combinath, Content Trade Managment/ Quiskin, Cursor, Danpol, Dekorglass, Delia, Diadem, Dołowy P.T., Dr Irena Eris, Econtour Brush Factory, Efectima, Eko-Higiena, Equalan, Eveline, Farmona, Firma Matt, Firma Gorgol, Floslek, Hean, I.M.P.A., Invex Remedies, JFenzi Perfume, Joanna, Kaj, Krystyna Janda, La Rive, Lazell, Loton, Marba, Marion, MCR Corporation, Miacalnea, Michel, Miraculum, Mollon, MPS International, Nacomi, NeoNail/ Cosmogroup, New Anna Cosmetics, NEWECO, Oceanic, Orphica, Paese/ Euphora, Paper & Nonwoven, Pharma C Food, Pharmena, Phenicoptere/ Glov, Polipack, Politech, Prosalon, Pol-skór/ Herla, Quiz, Resibo, Tenex/ Dermofuture, The Secret Soap, Serpol, Stara Mydlarnia, Sylveco, V.Laboratories, Venita, Verona, Wega, WIP Cosmetics, Wojtex/ Iza, Yasumi, Zigler Polska.

Polska sekcja była jedną z największych sekcji narodowych i niewątpliwie jedną z najbardziej widocznych. Stało się to dzięki temu, iż po raz pierwszy Polcharm uzyskał zgodę Ministerstwa Rozwoju na wykorzystanie znaku Marki Polskiej Gospodarki i oznakował jednakowo również stoiska firm, które nie korzystały z dotacji (a była ich ponad połowa).

 

Najważniejsze informacje o targach: http://polcharm.com.pl/pl/event/cosmoprof-cosmopack/