Register Form

Please fill up the form below:

InterCHARM (Moskwa)

  • 24 paź 2018 - 27 paź 2018
  • Crocus Expo
  • Russian Federation

Najważniejsze Informacje

Polcharm wyłącznym agentem od 1998 r.

  • Liczba wystawców: 1 174 (2017), 995 (2016 r.), 900 (2015 r.), 920 (2014 r.)
  • Liczba zwiedzających: 68 824 (2017), 69 854 (2016 r.), 64 665 (2015 r.), 61 300 (2014 r.)
  • Powierzchnia: 20 000 m2 (2017), 20 000 m2 (2016 r.), 20 000 m2 (2015 r.), 20 000 m2 (2014 r.)
  • Lokalizacja (google maps): Crocus Expo 65-66 km MKAD, Moskwa
  • Opis lokalizacji: http://www.intercharm.ru/en/Venue/
  • Rok startu imprezy: 1994 (24. edycja w 2017 roku)
  • Bloki tematyczne: perfumeria, kosmetyki, kosmetyka profesjonalna i SPA, kosmetyki i akcesoria do włosów, kosmetyki do paznokci, kosmetyki naturalne i apteczne, produkty niszowe, opakowania, maszyny i urządzenia, surowce i usługi na rzecz marek obcych (private label)
  • Broszura informacyjna: kliknij!
  • WWW: www.intercharm.ru/en/autumn

Relacje potargowe: btn13  btn14  btn16  btn2017 Relacje ze strony organizatora: btn14  btn15  btn16 Fotogalerie: btn03  btn11  btn12  btn13  btn14  btn15    btn2017

POLSKIE FIMY NA TARGACH INTERCHARM 2016

Każdej jesieni targi InterCHARM, których Polcharm jest wyłącznym agentem od ich pierwszej edycji tzn. od 1998 roku, stają się na 4 dni największym w tej części kontynentu miejscem  spotkań przedstawicieli przemysłu kosmetycznego. W dniach od 26 do 29 października, na powierzchni 20 000 m2, odbyła się 23. już edycja eventu. Według danych podanych przez organizatora targi odwiedziło 69 864 zwiedzających (+ 11,3% w porównaniu do roku ubiegłego), na których czekało 995 wystawców z 36 krajów (kraje debiutujące to: Jordania, Peru i Serbia). Z uwagi na przerwę w programach dotacyjnych tegoroczna sekcja polska liczyła tylko kilkunastu wystawców (212 m2), ale za to Ci, którzy podjęli decyzję o udziale wystawili się na atrakcyjnych, dużych stoiskach i byli dobrze widoczni. Polskę reprezentowały firmy: Bielenda, Chantal, Dermedic, Farmona, Heinz Glas Działdowo, Heinz Plastics Polska, Marion, Miraculum, Politech, Prosalon, Semilac. Rynek rosyjski jest trudnym rynkiem. Nie bez znaczenia są uwarunkowania polityczne, ale naprawdę warto tu być. Nasze polskie kosmetyki nadal cieszą się bardzo dobrą opinią u rosyjskich konsumentek i warto to wykorzystać. A najlepszą z dróg do rozwoju eksportu na tym rynku jest udział w targach interCHARM, którym towarzyszą liczne szkolenia, konferencje, spotkania kupieckie. Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji, która odbędzie się w dniach 25-28 października 2017 roku.

1092 Kliknij, aby zobaczyć ZDJĘCIA

   

W TARGACH INTERCHARM 2015 NA ŁĄCZNEJ POWIERZCHNI 221 m² WYSTAWIŁO SIĘ 11 POLSKICH FIRM: CHANTAL, EVELINE, FARMONA, HEINZ GLAS DZIAŁDOWO, HEINZ PLASTICS POLSKA, HUTA CZECHY, JOANNA, MARBA, MIRACULUM, PROSALON, URODA.

Dla polskich producentów są to jedne z najważniejszych targów branży kosmetycznej, bez których trudno wyobrazić sobie ekspansję na rynki wschodnie. Każdej jesieni targi InterCHARM w Moskwie stają się na 4 dni platformą spotkań dla wszystkich przedstawicieli przemysłu kosmetycznego, miejscem prezentacji najnowszych technologii, produktów i usług.

Polcharm, jako wyłączny agent na Polskę od piątej edycji tych targów (1998) organizuje wystąpienia polskich firm w formie pawilonu narodowego. InterCHARM z polską historią w tle. Polskie firmy kosmetyczne w formie organizowanego przez nas pawilonu narodowego biorą w nich udział już od roku 1998 , a od 5. lat  występują pod wspólnym logo Creatively made in Poland. Od samego początku ściśle współpracujemy w tym dziele z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji przy Ambasadzie RP w Moskwie. W trakcie nadchodzącej edycji targów WPHiI  organizuje 23 października, dla kilkunastu polskich producentów, którzy zgłosili swój akces, profesjonalny match-making pozwalający na znalezienie dystrybutorów w Rosji. Match-making jest  najcenniejszą formą spotkań biznesowych, a działania WPHiI w Moskwie są godne naśladowania przez inne placówki handlowe naszego kraju za granicą.

Firmy biorące udział w tegorocznym match-makingu to: ADOS, BIELENDA, CHANTAL, EVELINE, FARMONA, HEINZ GLAS DZIAŁDOWO, HEINZ PLASTICS POLSKA, HUTA CZECHY, JOANNA, LOTON, MARC KOLOR, NUCO, OVER GROUP, PROSALON, QUIZ, REALASH, URODA, VERONA. Więcej informacji: INFORMATOR ROSJA (PDF, 2,35MB) Program i lista uczestników match-makingu, który odbył się trzeciego dnia targów InterCHARM w sektorze B2B.
Logistyka
Chętnym zapewniamy pełną organizację wyjazdu:
  • Zorganizowanie wyjazdu pracowników: wizy, lot, hotel, transport po mieście
  • Zorganizowanie zabudowy stoiska (projekt, wykonanie, montaż, ubezpieczenie)
  • Zapewnienie wyposażenia i obsługi stoiska (internet wifi, sprzątanie, hostessy, tłumacz)
  • Zorganizowanie transportu produktów na targi
  • Zorganizowanie reklamy wystawcy na targach czy w mieście/kraju targów
  • Zapewnienie reklamy wystawcy w informatorze sekcji polskiej w wydaniu targowym Cosmetic Reportera Zapewnienie reklamy w oficjalnym katalogu targowym