W dniach 11-13 listopada 2015 roku, podczas 20. edycji targów Cosmoprof Asia w ramach sekcji polskiej zorganizowanej po raz 8. przez Polcharm na powierzchni 136 m2 wystawiło się 6 polskich firm:
Chantal, Elfa Pharm, Eveline, Marba, Miraculum, Pharmena
Wśród pozostałych polskich wystawców znalazły się następujące firmy:
Best-Life Biotechnology, Bielenda, New Anna, Trend Hair Cosmetic Pland, Uroda, Verona
W trakcie trwania targów dystrybuowany był najnowszy numer Cosmetic Reportera, którego integralną częścią jest informator sekcji polskiej: INFORMATOR HONGKONG (PDF, 766 KB)
Reklama sekcji polskiej:
https://polcharm.com.pl/pl/2015/09/29/polscy-wystawcy-na-targach-cosmoprof-asia-2015/
Reklama w oficjalnym katalogu targowym:
https://polcharm.com.pl/pl/2015/09/29/polscy-wystawcy-na-targach-cosmoprof-asia-2015/
Targi Cosmoprof Asia to jedna z najważniejszych imprez kosmetycznych na świecie. Podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji, targi odwiedziło ponad 63 000 osób. Swoje produkty i usługi na łącznej powierzchni 84 000 m2 zaprezentowało 2 504 wystawców z 46 krajów świata. Zorganizowano 22 pawilony narodowe grupujące firmy kosmetyczne z Australii, Belgii, Brazylii, Kalifornii, Chile, Chin, Francji, Niemiec, Hong Kongu, Izraela, Włoch, Japonii, Korei, Polski, Singapuru, Hiszpanii, Szwajcarii, Tajwanu, Tajlandii, Turcji, Wielkiej Brytanii oraz USA.
W tym roku, podczas jubileuszowej 20. Rocznicy, organizatorzy przygotowali szereg atrakcji zarówno dla zwiedzających jak i dla wystawców. Każda osoba odwiedzająca targi bądź wystawiająca się mogła odebrać w prezencie jeden z czterech ekskluzywnych zapachów przygotowanych specjalnie na tę okazję przez francuską firmę Centdegrés.
Wystawcy bardzo chwalili sobie tegoroczną organizację programu Match & Meet, który miał na celu skojarzenie producentów z potencjalnymi kupcami oraz dystrybutorami. W tym roku zarejestrowało się ponad 8 000 kupców ze 107 krajów i regionów.
Po raz drugi zorganizowano strefę „Spot on Beauty”, obejmującą powierzchnię 3 700 m2 i będącą miejscem, w którym wystawcy mogą zaprezentować innowacyjne produkty z dziedziny kosmetyki, pielęgnacji skóry, paznokci, włosów oraz higieny osobistej. Z tej możliwości skorzystało aż 104 marki z różnych krajów i regionów. W ramach tej strefy wystawcy mogli skorzystać z „sampling wall”, zwanego też „Boutique”, gdzie zwiedzający mogli zakupić 7 próbek produktów pochodzących od sponsorów targów za opłatą 100 HKD. Pieniądze zebrane w ten sposób zostały przekazane na rzecz Fundacji na rzecz Kobiet.
Odwiedzający targi Cosmoprof Asia 2015 mogli wziąć udział w licznych sesjach edukacyjnych podczas konferencji Cosmoprof Asia Spa Conference.
W kolejnym wydaniu Cosmetic Reportera znajdą Państwo obszerniejszą relację z tego wydarzenia, wzbogaconą o wypowiedzi naszych wystawców.
Jak zapowiadają organizatorzy, w przyszłym roku Hong Kong Convention & Exhibition Centre będzie gościło dwa powiązane wydarzenia: od 15-17 listopada 2016 potrwają targi AsiaWorld-Expo z wystawcami z dziedziny surowców, urządzeń, opakowań oraz sektora private label. Natomiast w dniach 16-18 listopada 2016 podczas Cosmoprof Asia swoje zaprezentują się producenci wyrobów gotowych.
Zapraszamy do udziału!!!