Targi interCHARM Ukraina – relacja potargowa

ICHU_LOGO_2014_engW dniach 17-19 września 2014 r.września w Kiev International Exhibition Centre (IEC) odbyły się targi interCHARM Ukraina.

Targi interCHARM Ukraina, które w tym roku odbyły się w dniach 17-19 września 2014 roku w Kijowie, to kolejna edycja tej imprezy, która potwierdziła jak ważne jest to wydarzenie dla branży kosmetycznej w tym regionie Europy. Swoją ofertę produktową zaprezentowało 379 firm z sektora kosmetycznego i perfumeryjnego. Targi odwiedziło 45 553 gości biznesowych z 30 krajów, w tym Austrii, Australii, Białorusi, Kanady, Chin, Czech, Danii, Estonii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Izraela, Indii, Japonii, Korei Południowej, Litwy, Monako, Niemiec, Polski, Rosji, Szwajcarii, Tajlandii, Turcji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii, Włoch, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Po raz trzynasty firma POLCHARM, Anna Godek  – będąca wyłącznym agentem tych targów od ich pierwszej edycji – zorganizowała wystąpienie polskich wystawców w ramach polskiej sekcji narodowej pod patronatem Cosmetic Reportera oraz pod wspólnym logo „Creatively made in Poland”. Wspomniane logo zyskuje coraz większą rozpoznawalność oraz zakotwicza się w świadomości odbiorców jako synonim bardzo dobrej jakości kosmetyków oraz kreatywności jaka towarzyszy procesowi ich wytwarzania. Niezmiennie od czterech lat wzbudza bardzo pozytywne konotacje w odniesieniu do Polski i oraz wytwarzanych w naszym kraju produktów.

W tym roku sekcja polska liczyła 21 uczestników, którzy zaprezentowali się w 3 pawilonach tematycznych na łącznej powierzchni ponad 402 m2. Tegorocznymi wystawcami sekcji polskiej targów interCHARM Ukraina były następujące firmy:

AVA, BANDI, BIELENDA, BIM, CHANTAL, EDGAR, ERIS, EVELINE, FIRMA GORGOL, IMPA, INTER-VION, MINCER, NEW ANNA, OCEANIC, ORGANIQUE, PAESE, PHARMA C FOOD,  SWIT, VERONA, WYSPY PIĘKNA, ZIAJA

Tradycyjnie już naszymi wystawcami były firmy korzystające z dotacji przyznanej w ramach programów: 6.5.2 i paszport do exportu jak również firmy nie korzystające z żadnej formy pomocy.

Firma Polcharm przygotowała szereg działań wspierających, które miały na celu zwiększenie efektywności i prestiżu uczestnictwa w targach, jak również jeszcze lepsze zakotwiczenie przekazu „Creatively made in Poland” w świadomości odbiorców i odwiedzających targi.

– wydano informator sekcji polskiej oraz raport firmy Nielsen na temat rynku polskiego w kwartalniku Cosmetic Reporter. Jak co roku magazyn ten objął patronat medialny nad wystąpieniem firm polskich na targach w Kijowie (egzemplarz okazowy w załączeniu). W trakcie 3 dni trwania imprezy trwała dystrybucja Cosmetic Reportera oraz toreb reklamowych z logotypem „Creatively made in Poland”, które stanowiły poręczny i wytrzymały pojemnik na zbierane materiały reklamowe, pełniąc jednocześnie funkcję promującą wystąpienie polskich firm.

Na mocy umowy barterowej Cosmetic Reportera z organizatorem targów, 200 egzemplarzy naszego pisma zostało umieszczonych w pakietach akredytacyjnych B2B, które otrzymali wszyscy kupcy i dystrybutorzy uczestniczący w specjalnym programie kupieckim zorganizowanym przez ukraińskiego organizatora targów.

Zachęcamy do zapoznania się z galerią zdjęć z imprezy:
Zapraszamy Państwa do udziału w przyszłorocznej edycji targów.

Kontakt: info@polcharm.com.pl