Polskie firmy na targach interCHARM (Moskwa)
30/11/2016
Każdej jesieni targi InterCHARM, których Polcharm jest wyłącznym agentem od ich pierwszej edycji tzn. od 1998 roku, stają się na 4 dni największym w tej części kontynentu miejscem spotkań przedstawicieli przemysłu kosmetycznego. W dniach od 26 do 29 października, na powierzchni 20 000 m2, odbyła się 23. już edycja eventu. Według danych podanych przez organizatora targi odwiedziło 69 864 zwiedzających (+ 11,3% w porównaniu do roku ubiegłego), na których czekało 995 wystawców z 36 krajów (kraje debiutujące to: Jordania, Peru i Serbia). Z uwagi na przerwę w programach dotacyjnych tegoroczna sekcja polska liczyła tylko kilkunastu wystawców (212 m2), ale za to Ci, którzy podjęli decyzję o udziale wystawili się na atrakcyjnych, dużych stoiskach i byli dobrze widoczni. Polskę reprezentowały firmy: Bielenda, Chantal, Dermedic, Farmona, Heinz Glas Działdowo, Heinz Plastics Polska, Marion, Miraculum, Politech, Prosalon, Semilac. Rynek rosyjski jest trudnym rynkiem. Nie bez znaczenia są uwarunkowania polityczne, ale naprawdę warto tu być. Nasze polskie kosmetyki nadal cieszą się bardzo dobrą opinią u rosyjskich konsumentek i warto to wykorzystać. A najlepszą z dróg do rozwoju eksportu na tym rynku jest udział w targach interCHARM, którym towarzyszą liczne szkolenia, konferencje, spotkania kupieckie. Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji, która odbędzie się w dniach 25-28 października 2017 roku.
Podsumowanie targów przez organizatora targów interCharm Moskwa:
http://www.intercharm.ru/RXRU/RXRU_Intercharm/documents/ICH2016/ICH2016-PressRelease-Opening-EN.pdf